19 Mayıs 2015 Salı

Tabalı Âheng Etek

Tabalı Âheng Etek

Âheng eteklerimizi birçok farklı kumaş ile çalışmaya devam ediyoruz. Bugün ki Âheng eteğimiz;  "tabalı".

Ben taba rengini her şeyde kullanmaya bayılırım. Her renkle de severek kombinlerim :) Bu yüzden bu tabalı etekle çok keyifli bir çekim yaptık. Bloğun ilk gönderisinde de bu eteğe yer vermek istedim :)


İnstagram için bu fotoğrafı uygun buldum, çokça sanatsal🙈


Eteğin boydan görüntüsü. Tam boy, 95 cm.


Basic krem bir tişört ve kot ceketle kombinledim.


Sadece bir bedeni kalmış bir etek için harcadığım emekler helal olsun, bu etek bunu haketti :)


Ceketimi yıllar önce Colin's 'ten almıştım.


Dilerseniz bu güzelim Tabalı Âheng eteğimize bu kuru güllerle birlikte sahip olabilirsiniz :)


Fiyat bilgisi ve sipariş için nihavendofficial@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.




1 yorum:

  1. Etek fiyatlarini goremedim,standartmi?Bide kuru gullerle birlikte o agaç kütüğünüde yollasaniz.Cok sevdimmm😍😍

    YanıtlaSil